25 Eylül 2009 Cuma

Çiçek Siparişi Verirken Dikkatli Olun

Aşağıdaki tarz mesajları, alış veriş yaptığınız çiçek sitesine yapmak istemiyorsanız, çiçek siparişi verirken dikkatli olun. Özellikle sevgililer günü gibi özel günlerde.


"Sipariş hala ulaşmamış.10-14 arası teslim edilecek deniyordu...Bilgi lütfen"

"13 Subatta sitenizden cicek siparisinde bulundum, 14 Subat gunu saat 10 - 14 arasi teslim edilsin diye, saat 16:00 oldu cicek hala teslim edilmedi. Telefonunuz devamli mesgul, madem yetisemeyeceksiniz ne diye
siparis aliyorsunuz?
Dun telefon da actim, goturursunuz sorun olmaz dimi dedim, telefona cikan eleman artik ben varim kesin gider dedi.
20 Agustos 2006 tarihinde de sitenizden sipariste bulunmustum ama o siparisimi de teslim etmemistiniz 2 ay sonra parayi iade etmistiniz.
isinize biraz daha ozen gosterin yada yapabilecegin kadar siparis kabul edin."

"Siparişin ulaşıp ulaşmadığı hakkında bilgi alabilirmiyim?
09:00- 14:00 saatleri arasında teslim edilmesini istemiştim ama henüz teslim edilemedi sanırım.
Telefonlarınız da sürekli meşgul??"

"Maalesef, aynı gün teslim garantisi söyleminizinin bir palavra olduğunu gösterdiniz. bu akşam 17-18 arasında iletmenizi istediğim çiçeği şu an saat 21.30 ve hala iletilmiş değilsiniz. Bunun sizin nezaketsizliğiniz mi
beceriksizliğiniz mi yoksa saygısızlığınız olarak mı kabul etmemiz gerekiyor.
Saatlerdir telefonunuzu aradığım halde bir kez bile cevap vermeyerek müşterilerinize
verdiğiniz değeri gösterdiniz. Bunun gereğini yapacağımdan hiç şüpheniz olmasın.
Önemli bir günde bu yaptığınızın da verdiği zarar büyük oluyor. Bu şekilde olacağını
lütfedip telefona cevap verseniz ve bize iletseniz kendi imkanımızla gelir ve çiçeği
iletileceği yere iletebilirdik. Bu düşüncesizliğiniz unutulmayacaktır, hatta benim gibi mağdur olmasını istemediğim herkesi bu durumdan haberdar edeceğimden emin olun."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder